حفاظ شاخ گوزنی

نمایش دادن همه 6 نتیجه

توضیحات

بدون شک تا به حال نام حفاظ شاخ گوزنی را بارها شنیده اید، اما شاید از مزایا، کیفیت و حتی چیستی آن اطلاع کافی نداشته باشید. بدون تردید خرید یک محصول بدون اطلاع دقیق از مزایا و معایت، کیفیت و جنبه های مختلف آن سبب دردسرهای پرشماری خواهد شد. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم:

  1. حفاظ شاخ گوزنی چیست؟
  2. نرده شاخ گوزنی چه ویژگی هایی دارد؟
  3. بهترین حفاظ شاخ گوزنی کدام است؟
  4. قیمت حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟
  5. بهترین روش خرید شاخ گوزنی چگونه است؟

و سوالاتی مشابه با موارد فوق که ذهن هر مصرف کننده‌ای را پیش از خرید درگیر خواهد کرد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

حفاظ شاخ گوزنی چیست و چه خصوصیات مثبتی دارد؟

حفاظ شاخ گوزنی روی بالا درب پارکینگ

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 50 با میلگرد 7

به طور ساده، دقیق و خلاصه می‌توان گفت حفاظ شاخ گوزنی از چند شاخه میلگرد آلیاژی درهم تنیده و بسیار مستحکم تشکیل شده است. نصب این حفاظ در بالای دیوارها سبب خواهد شد تا امکان بالا رفتن و عبور از دیوار تقریبا به صفر میل کند. همچنین می‌توان از آن در بالای سردرب، درب ورودی، بالکن، تراس، بهارخواب و حتی جلوی پنجره ها استفاده کرد. بزرگترین ویژگی مثبت حصار شاخ گوزنی ایمنی بالای آن به شمار می‌رود. به بیان دیگر شما با نصب شاخ گوزنی می‌توانید از بابت ایمنی و امنیت منزل، محل کار و یا تفرجگاه ویلایی خود به طور کامل مطمئن شوید. زیرا حتی برش شاخ گوزنی با ابزارآلات دستی غیرممکن است و برای برش و عبور از آن به ساعت ها وقت، ابزارآلات پیشرفته و برقی یا دستگاه هوابرش و البته ایجاد سروصدای بسیار زیاد نیاز است. که هیچ سارقی ریسک چنین سرقت پرخطر و پردردسری را به جان نخواهد خرید!

حفاظ شاخ گوزنی دیوار

این نوع سازه های حفاظتی در سالیان اخیر به طور گسترده‌ای مورد توجه عموم مردم قرار گرفته اند. پس از آشنایی دقیق مردم با این نوع حفاظ های آهنی و مشاهده تاثیر فوق العاده آن ها در ایجاد امنیت، کارگاه های تولید و ساخت این محصولات نیز گسترش یافتند. پس از این سیر صعودی و البته گسترش استفاده از اینترنت و خریدهای اینترنتی، اپلیکیشن های فراوانی به فروش این محصولات روی آوردند. در این دسته فروش حفاظ شاخ گوزنی دیوار نیز به رونق بالایی دست یافت. اپلیکیشن دیوار که یک مرجع عام برای خرید و فروش کالای نو و دست دوم به شمار می‌رود، در دسته بندی های خود و در قسمت خدمات و خدمات پیشه و مهارت، خرید و فروش حفاظ شاخ گوزنی دیوار را به عنوان یک کالای پرفروش معرفی نمود. امروزه بسیاری از مردم برای تهیه این کالای ایمن و قدرتمند، از اپلیکیشن دیوار استفاده می‌کنند.

دیجی کالا حفاظ شاخ گوزنی

شاخ گوزنی مدل جدید در هم پیچیده متراژ بالا به سفارش مشتری

کار سفارشی شاخ گوزنی روی میلگرد با رنگ مشکی کوره ای

یکی دیگر از اپلیکیشن های فروش کالا به صورت اینترنتی، که با استقبال بسیار مناسبی از سوی مردم مواجه شده است، دیجی کالاست. گروه خلاق دیجی کالا پس از مشاهده رشد شدید خرید شاخ گوزنی از سوی مردم، این کالا را در سبد فروش خود قرار داد. دیجی کالا حفاظ شاخ گوزنی را معمولا از برندهای معتبر عرضه می‌کند. این کالا گاهی از اوقات در دسته بندی حفاظ دیجی کالا موجود است. با این حال دیجی کالا حفاظ شاخ گوزنی را برخی اوقات به صورت ویژه به فروش می‌رساند. در صورتی که این فروش ویژه از سوی برندهای معتبری چون پارس مفتول شکل گرفته باشد، فرصت مناسبی برای خرید حفاظ شاخ گوزنی دیجی کالا به شمار می‌رود.

حفاظ شاخ گوزنی تهران

انواع محصولات حفاظتی در شهرهای گوناگون کشور از جمله تهران، مشهد، کرج، اصفهان، تبریز و سایر شهرهای کوچک و بزرگ، تولید می‌شوند. در این میان حفاظ شاخ گوزنی تهران را می‌توان از جمله باکیفیت ترین این محصولات به شمار آورد. تجمع برندهای گوناگون در پایتخت سبب ایجاد یک بازار رقابتی شدید در این عرصه شده است. با این وجود بالاترین کیفیت محصولات حفاظتی از جمله حفاظ شاخ گوزنی تهران مربوط به برند معتبر پارس مفتول می‌باشد. این شرکت باتجربه و سرآمد در زمینه تولید شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت و با بهره گیری از دستگاه های مدرن، یکی از پیشران های اصلی کشور در این صنعت به شمار می‌رود. توصیه ما به شما عزیزان جهت خرید حفاظ شاخ گوزنی تهران اعتماد به برند معتبر و سرآمد پارس مفتول است.

وزن حفاظ شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی روی شیروانی زیر درب کرکره ای

نرده شاخ گوزنی کم تراکم و کلاف

این محصول مانند سایر کالاها دارای انواع مختلف و متنوعی است. هر کدام از مدل های متنوع شاخ گوزنی دارای خصوصیات متفاوتی است و یکی از این تفاوت ها، تنوع در وزن آن هاست.

وزن حفاظ شاخ گوزنی به موارد مختلفی ارتباط دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایز و قطر میلگرد مورد استفاده
  • تراکم حفاظ
  • ابعاد نرده آهنی

هر چه ابعاد حصار بیشتر بوده، از تراکم بالاتری برخوردار باشد و یا سایز میلگرد آن بیشتر شود، وزن حفاظ شاخ گوزنی نیز افزایش خواهد یافت. البته افزایش موارد ذکر شده سبب بالا رفتن قدرت و ایمنی حصار خواهد شد، با این وجود باعث افزایش قیمت محصول نیز می‌شود. بنابراین باید موارد بیان شده دارای یک حد بهینه باشند که امنیت و کیفیت حصار در کنار مقرون به صرفه بودن کالا، به صورت توامان حفظ شوند.

عکس حفاظ شاخ گوزنی

در زیر مجموعه‌ای از تصاویر شاخ گوزنی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم تا به طور دقیق با این محصول، جزئیات مربوط به آن و شرایط ظاهری این کالای ایمنی آشنا شوید. قابل ذکر است که همان طور که از عکس حفاظ شاخ گوزنی پیداست. این محصول زیباترین و شکیل ترین حفاظ موجود در بازار به حساب می‌‌آید. شرایط ظاهری و شکل این نما به نحوی است. که می‌توان آن را برای سازه های لوکس، ساختمان های مرتفع و بلند مرتبه، سازه های مجلل و ویلاهای لاکچری نیز مورد استفاده قرار داد. استفاده از این محصول در ساختمان های مجلل نه تنها به ظاهر لوکس این سازه ها آسیبی وارد نمی‌کند، بلکه در صورت استفاده از مدل و رنگ مناسب و متناسب با نمای ساختمان، باعث زیبایی افزون تر سازه شما نیز خواهد شد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سال 1400 و 1401

نمونه کار اجرایی برای نمای ساختمان با میلگرد 10

نصب شده روی دیوار بتونی برای آپارتمان

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سال های گوناگون تحت اثر مباحث مختلف، تغییرات زیادی را تجربه می‌کند. متاسفانه در چند سال اخیر به علت گرانی چند باره و رشد شدید قیمت مواد اولیه، قیمت نهایی بسیاری از محصولات، از جمله سازه های حفاظتی افزایش یافته است. قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سال 1400 و 1401، مانند سالیان پیش از آن، واسبتگی شدید به قیمت آهن آلات داشته و دارد. هر چه قیمت میلگرد افزایش یابد، بدون تردید نرخ حفاظ های آهنی نیز افزایش خواهد یافت. به طور کلی حفاظ شاخ گوزنی با توجه به مقوله های اقتصادی، یک محصول مقرون به صرفه و دارای ارزش خرید بالا به شمار می‌رود. به این معنا که با توجه به هزینه‌ای که برای خرید و نصب آن صرف می‌شود، از طول عمر مفید، کارآیی و ایمنی بسیار مناسبی برخوردار است.

اگر تمایل به اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سال 1400 و 1401 داشته و قصد دارید روند صعودی قیمت آن را بررسی کنید، می‌توانید به وبسایت پارس مفتول مراجعه نموده و نمودار تغییرات قیمت این کالای ارزشمند را طی روزها، ماه ها و حتی سال های اخیر مقایسه، تحلیل و بررسی نمایید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد پس از مشاهده کارآیی فوق العاده انواع حفاظ های شاخ گوزنی و استقبال مردم از خرید این محصول، نرم افزارهای تجارت آنلاین و خرید و فروش اینترنتی به ارائه و عرضه این کالا روی آوردند. اما قیمت محصولات ارائه شده در این اپلیکیشن ها، از جمله نرم افزار دیوار، مورد بحث و مناقشه است. در این زمینه قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار نیز مورد بحث قرار گرفت. در برخی موارد درج قیمت های عجیب و بسیار پایین، سبب شد تا بسیاری از مصرف کنندگان در کیفیت محصولات عرضه شده توسط دیوار تردید پیدا کنند. عده دیگری اما این قیمت های پایین را ناشی از عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول دانستند. با این حال باید این نکته را بدانید که بسیاری از محصولات شاخ گوزنی که با قیمت های بسیار پایین عرضه می‌شوند، نه دارای نشان استاندارد بوده، نه ضمانت کیفی دارند و به صورت غیراستاندارد و توسط کارگاه های بدون مجوز تولید شده اند که بالطبع از کیفیت پایینی برخوردار خواهند بود.

به همین جهت قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار، هر چه بود، باید دارای یک رنج معقول بوده و همچنین خریدار باید از استاندارد بودن کالا، کیفیت محصول و برند تولید کننده اطلاع کافی داشته باشد.

قیمت شاخ گوزنی دست دوم دیوار

حفاظ با ارتفاع 120 اجرا شده با رنگ مشکی معمولی در پونک تهران

حفاظ شاخ گوزنی تراکم کم با میلگرد نازک

به طور کلی خرید کالای دست دوم یک راهکار و راه حل مناسب برای کاهش هزینه ها، مخصوصا در مواقع بحران های اقتصادی است. این روش امروزه حتی در کشورهای ثروتمند و پیشرفته اروپایی نیز طرفداران زیادی دارد. برخلاف آن چه در فرهنگ ما ایرانیان وجود دارد، خرید و استفاده از محصولات دست دوم نشانه ضعف و یا باعث خجالت نیست! امروزه طرفداران محیط زیست و مخالفان مصرف گرایی بیش از هر زمانی مردم ملل مختلف را به بهره گیری از لوازم دست دوم تشویق می‌کنند. شاخ گوزنی ها به علت طول عمر و دوام بسیار بالایی که دارند، می‌توانند یک کالای دست دوم مقرون به صرفه محسوب شوند. در واقع حتی مدل دست دوم این حفاظ های آهنی نیز از طول عمر بالا و کارآیی مناسبی برخوردار خواهند بود.

این نکات سبب شده است تا خرید شاخ گوزنی دست دوم دیوار نیز از رونق بالایی برخوردار باشد. قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم دیوار نسبت به مدل های نو بسیار اقتصادی تر است. با این حال باید پیش از خرید اطمینان حاصل کنید که محصول دست دوم آسیب جدی ندیده و یا دچار فرسایش و پوسیدگی نشده است.

آیا خرید و استفاده نرده شاخ گوزنی های  دست دوم دیوار منطقی است؟

از مهم ترین ایرادات استفاده از شاخ گوزنی دست دوم می‌توان به سخت بودن دستیابی به یک مدل مشخص از حفاظ اشاره کرد. به عنوان مثال اگر شما قصد دارید برای ویلای خود از نرده شاخ گوزنی استفاده کنید. ممکن است به 100 متر از این حصار نیاز داشته باشید. اما ممکن است نتوانید به اندازه 100 متر شاخ گوزنی که دارای مدل، طرح، رنگ و تراکم یکسان باشد دست پیدا کنید. این امر سبب دو یا چند تکه شدن حفاظ ویلای شما خواهد شد که تا حدی باعث کاهش ایمنی آن می‌گردد. علاوه بر مسائل ایمنی، این امر سبب خواهد شد تا به نمای ویلای شما نیز آسیب وارد شود. اگر بنا به هر دلیلی قصد دارید از شاخ گوزنی دست دوم دیوار استفاده کنید، باید از سلامت کامل محصول و وجود یک مدل شاخ گوزنی به اندازه مورد نیاز، مطمئن شوید. همچنین قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم دیوار باید در مقایسه با مدل نو به قدری پایین تر باشد که ارزش صرف نظر کردن از خرید شاخ گوزنی جدید را داشته باشد.

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی

تولید کار جدید شاخ گوزنی برای یکی از مشتریان

تراکم خیلی کم حفاظ روی دیوار اجرا شده روی سنگ دیوار

راحت ترین و سریع ترین روش دستیابی به لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی مراجعه به وبسایت پارس مفتول است. در این وبسایت منحصر به فرد شما می‌توانید قیمت روز انواع مختلف این محصول را مشاهده نموده و روند تغییر قیمت آن طی ماه های اخیر را نیز مشاهده کنید. لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی در وبسایت های مختلف و با برندهای گوناگون قطعا متفاوت است. این امر به تفاوت در کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در خط تولید شاخ گوزنی، تفاوت در نوع جوش و اتصالات، شیوه رنگ آمیزی و مواردی از این دست بستگی دارد. با این وجود شما مصرف کننده گرامی‌ باید از استاندارد بودن محصولات ارائه شده مطمئن شوید. در این زمینه اعتماد به یک برند خوشنام همچون پارس مفتول می‌تواند خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن، باکیفیت و مقرون به صرفه مطمئن کند.

نصب حفاظ شاخ گوزنی

اولین نکته‌ای که در این زمینه می‌توانیم بگوییم این است که نصب صحیح و اصولی شاخ گوزنی به اندازه خرید شاخ گوزنی استاندارد و باکیفیت دارای اهمیت است. اگر نصب شاخ گوزنی خریداری شده به صورت اصولی صورت نگیرد، حفاظ مورد استفاده از ایمنی، دوام و زیبایی مورد انتظار برخوردار نخواهد بود. در برخی موارد نصب غیر اصولی حفاظ سبب شده است که نه تنها حصار از ایمنی و امنیت کافی برخوردار نبوده، بلکه خود حفاظ آهنی به سرقت رفته است! این امر با افزایش شدید قیمت آهن آلات و افزایش محل خرید ضایعات فلزی، این روزها بیش از پیش مشاهده می‌شود. گروه تخصصی پارس مفتول علاوه بر تولید و فروش مستقیم شاخ گوزنی، در زمینه نصب شاخ گوزنی نیز با استفاده از

مجرب ترین کادرهای آموزش دیده، آماده خدمت رسانی است. شما مصرف کننده گرامی‌ می‌توانید با مراجعه به وبسایت پارس مفتول درخواست نصب حفاظ خریداری شده را ثبت نموده و یا جهت کسب مشاوره رایگان با متخصصان ما تماس حاصل نمایید.

قیمت شاخ گوزنی اصفهان

حصار برای باغ ویلایی در شمال شهرکی کار پرتراکم

نمونه کار برای شمال اجرا شده روی ورق

شهر بزرگ اصفهان، علاوه بر شناخته شدن به عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری کشور، به عنوان قطب اصلی تولید فولاد نیز شناخته می‌شود. از آنجا که متریال اصلی حفاظ های آهنی، همان طور که از نامش پیداست، آهن و میلگرد است، می‌توان اصفهان را دارای یکی از بهترین موقعیت ها جهت تولید شاخ گوزنی به شمار آورد کاهش هزینه حمل و نقل و وفور فولاد در اصفهان، سبب شده است تا اصفهان قدرت تولید یک شاخ گوزنی باکیفیت و به صرفه را داشته باشد. به همین جهت قیمت حفاظ شاخ گوزنی اصفهان می‌تواند نسبت به سایر نقاط کشور مناسب تر و مقرون به صرفه تر باشد. قیمت حفاظ شاخ گوزنی اصفهان قابل رقابت با برندهای دیگر شهر هاست. با این وجود باید این نکته را در نظر گرفت که گروه تولیدی پارس مفتول، به عنوان برترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و سیم خاردار های صادراتی و صنایع مفتولی و…، محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در شهر اصفهان نیز به فروش می‌رساند. بنابراین پارس مفتول را می‌توان یک انتخاب به صرفه تر از شاخ گوزنی اصفهان تلقی نمود.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در مازندران

یکی از اصلی ترین موضوعات در زمینه شاخ گوزنی که بسیاری از مردم به دنبال یافتن پاسخ آن هستند، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در مازندران است. علت این مساله آن است که ساخت ویلا و تفرجگاه ها در شمال کشور و علی الخصوص استان سرسبز و دیدنی مازندران رونق بسیار زیادی دارد. قیمت حفاظ شاخ گوزنی در مازندان به علت نرخ تقاضای بسیار بالا، مخصوصا در سالیان اخیر و با رشد ساخت باغ و ویلا، نسبت به سایر نقاط کشور بالاتر است. به همین علت برخی از سازندگان جهت صرفه جویی در هزینه ها، اقدام به خرید شاخ گوزنی از تهران می‌کنند. در میان برندهای پایتخت نیز پارس مفتول را می‌توان اصلی ترین گزینه سازندگان قدیمی‌ و باتجربه عنوان کرد. زیرا علاوه بر قدمت و تجربه بالای این برند، شاخ گوزنی پارس مفتول از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد.

قیمت نرده شاخ گوزنی در کرج

نرده در هم کلاف شده رنگ سفید بالای درب خانه

نمای دیگر عکس انداخته شده از حفاظ درهم کلاف شده

نزدیک بودن شهر کرج به تهران، سبب شده است تا کرج به عنوان یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کشور شناخته شود. ارزان تر بودن نرخ اجاره خانه در کرج باعث شده است که بسیاری از افراد شاغل در تهران در کرج ساکن شده و تنها پس از ساعت کاری به شهر خود بازگردند. همین مساله سبب شده است تا حفاظت از املاک و منازل شخصی در کرج به یک دغدغه بزرگ مبدل گردد. زیرا بسیاری از خانه ها در طول روز خالی از سکنه بوده و سارقان نیز به خوبی این نکته را می‌دانند! قیمت حفاظ شاخ گوزنی نیزار در کرج تفاوت زیادی با تهران ندارد. از سوی دیگر بنا به دلایلی که گفته شد، میزان تقاضای حفاظ در کرج نسبتا زیاد است. با این حال تولید شاخ گوزنی در کرج نیز انجام شده و اهالی این شهر پرجمعیت حق انتخاب بالایی برای انتخاب سازه حفاظتی دارند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاع از جدیدترین قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج می‌توانید به وبسایت پارس مفتول مراجعه کنید. پارس مفتول تمامی‌ محصولات خود را به قیمت درب کارخانه در شهر کرج به فروش رسانده و این یک فرصت استثنایی برای ساکنان استان البرز به شمار می‌رود.

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی امروزه پرمخاطب ترین روش خرید حفاظ آهنی محسوب می‌گردد. توسعه تجارت الکترونیک و عمومیت یافتن استفاده از گوشی های هوشمند به صاحبان کسب و کارها این فرصت را داده است تا با بهره گیری از این فضای ارزان، سریع و پرمخاطب، محصولات خود را به فروش برسانند. در مقوله خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی رقابت شدیدی بین برندهای مختلف در جریان است. هر برندی سعی می‌کند تا با بهبود فرم و محتوای وبسایت خود، مشتریان بیشتری را به سمت خود سوق دهد. با این وجود مصرف کننده و خریداران محترم باید این نکته را در نظر داشته باشند که یک سایت زیبا و شیک نمی‌تواند تضمینی برای یک خرید باکیفیت و مقرون به صرفه باشد. بنابراین اعتماد به برندهای خوشنامی‌ چون پارس مفتول می‌تواند یک راه حل مطمئن برای خرید اینترنتی سریع، ارزان، باکیفیت و البته تضمین شده باشد.

شاخ گوزنی روی دیوار

کار زیبا و شیک برای یکی از مشتریان روی قوطی پروفیل

کار سفارشی برای آپارتمان در شهر اصفهان پروفیل خم خورده و اجرا شده بالای دیوار

همان طور که گفتیم نرده شاخ گوزنی در اماکن مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شاخ گوزنی روی دیوار
  • مقابل تراس
  • جلوی بالکن
  • اطراف بهارخواب
  • سوله ها
  • کارخانجات
  • فرودگاه ها
  • انبارها
  • باغات و ویلاها

با این حال نخستین مورد ذکر شده را می‌توان اصلی ترین کاربرد حفاظ شاخ گوزنی قلمداد کرد. نصب شاخ گوزنی روی دیوار مانعی قدرتمند در مقابل ورود سارقان به منزل، محل کار و یا تفرجگاه شما ایجاد خواهد کرد. نصب شاخ گوزنی روی دیوار تقریبا پرکاربردترین مورد استفاده از این حصار فولادی قدرتمند است. برای این کار می‌توان از انواع مدل های شاخ گوزنی از جمله شاخ گوزنی آبشاری، نرده شاخ گوزنی نخل مرداب، حفاظ شاخ گوزنی لیلیوم، شاخ گوزنی بوته ای و موارد مشابه استفاده کرد. این مساله به سلیقه شما، نوع و نمای ساختمان و البته هزینه مد نظر مصرف کننده بستگی دارد.

قیمت شاخ گوزنی پرتراکم

تراکم شاخ گوزنی از اصلی ترین مقوله ها در تفکیک، دسته بندی و سطح ایمنی این نوع حفاظ ها تلقی می‌شود. هرچه تراکم شاخ گوزنی بالاتر باشد، ایمنی، طول عمر و کیفیت حفاظ بیشتر خواهد بود. با این وجود افزایش تراکم حصار به معنی استفاده بیشتر از میلگرد در ساخت محصول و افزایش وزن آن خواهد بود و این یعنی افزایش قیمت تمام شده کالا! بنابراین قیمت شاخ گوزنی پرتراکم بیشتر از مدل های کم تراکم آن خواهد بود. شما عزیزان جهت کسب اطلاع از قیمت شاخ گوزنی پرتراکم و مدل های دیگر این محصول با تراکم های مختلف، به راحتی می‌توانید به وبسایت پارس مفتول مراجعه نموده و قیمت انواع شاخ گوزنی ها با ابعاد و تراکم های مختلف را مشاهده کنید.

مرکز فروش حفاظ شاخ گوزنی ( نرده )

حفاظ شاخ گوزنی با استحکام مدل صاف روی خیابان

خرید حضوری و مراجعه به مرکز فروش نرده شاخ گوزنی هنوز هم

نمونه کار شرکت به سفارش تولید شده در خیابان آفریقا

برای عده‌ای مطمئن ترین راه خرید این محصول به شمار می‌رود. با این وجود که خرید اینترنتی شاخ گوزنی پارس مفتول راهی بسیار سریع، ایمن و مطمئن به شمار می‌رود. باز هم برخی از مصرف کنندگان خرید حضوری را ترجیح می‌دهند. مراجعه به مرکز فروش حفاظ شاخ گوزنی نیز کار چندان سختی نیست. آدرس و راه های ارتباطی با این فروشگاه ها در قسمت های مشخص شده در وبسایت برندهای معتبر، از جمله پارس مفتول، موجود است. خریداران می‌توانند با مراجعه به وبسایت شرکت مد نظر، آدرس و راه های ارتباطی با تولید کننده را دریافت نموده و شخصا برای خرید شاخ گوزنی مراجعه کنند.

حفاظ شاخ گوزنی دست دوم

علل و شرایط استفاده از شاخ گوزنی دست دوم پیش از این نیز بیان شده بود. با این وجود به علت تردیدهای پرشمار برخی مصرف کنندگان درباره استفاده یا عدم استفاده از حفاظ شاخ گوزنی دست دوم، لازم دانستیم توضیحات دیگری را نیز به این مطلب اضافه کنیم. علاوه بر مزایا و معایبی که پیش از این اشاره شد، ذکر این نکته نیز ضروری است که هزینه هایی مانند حمل و نقل یا نصب شاخ گوزنی برای مدل های نو یا دست دوم تفاوتی ندارد و تنها هزینه خود محصول تفاوت خواهد داشت. همچنین باید توجه داشته باشید که گرچه شاخ گوزنی یک محصول قدرتمند با طول عمر بسیار بالاست، اما در هر حال مدل های دست دوم نسبت به مدل های نو دارای ضعف هایی خواهد بود. بنابراین با یک حساب سرانگشتی، باید مجموع هزینه خرید شاخ گوزنی، حمل و نقل و نصب شاخ گوزنی را برای مدل نو و دست دوم محاسبه کنید.

اگر تفاوت قیمت نهایی کمتر از 30 درصد بود، قطعا خرید شاخ گوزنی نو به صرفه تر خواهد بود. اگر این رقم بین 30 تا 50 درصد قرار داشت، مطابق خواست و سلیقه شما هر کدام می‌تواند بهینه تلقی شود. این تفاوت قیمت بیشتر از 50 درصد بود، و اگر شاخ گوزنی دست دوم مناسب در دسترس شما قرار داشت (سلامت و عدم پوسیدگی حفاظ، وجود متراژ مد نظر از یک نوع شاخ گوزنی و سایر موارد) خرید شاخ گوزنی دست دوم می‌تواند یک انتخاب به صرفه تر قلمداد شود.

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی

ارتفاع بالا در هم تنیده شده برای حفاظت از پشت حیاط خلوت

حفاظ شاخ گوزنی روبه بیرون استقامت بالا

حفاظ های آهنی را می‌توان در هر ابعاد و هر متراژی تولید نمود. بنابراین متراژ این محصول تنها به نیاز خریدار و خواست مصرف کننده بستگی دارد و در این زمینه محدودیتی وجود نخواهد داشت. قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی در وبسایت پارس مفتول موجود است. با این حال قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی به مواردی همچون تراکم حصار، ابعاد حفاظ (ارتفاع و عرض)، سایز میلگرد مورد استفاده و موارد مشابه بستگی دارد. با تمام این تفاسیر پیشنهاد ما به شما این است. که برای کاهش هزینه ها، از مدل هایی با ارتفاع کمتر از 90 سانتی متر و عرض 50 سانتی متر استفاده نکنید. زیرا سطح ایمنی آن ها کمی‌ پایین تر از سایر مدل ها با ابعاد 90 و 50 سانتی متری می‌باشد.

یک شاخ گونی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

با این که حفاظ شاخ گوزنی در مدل های مختلفی ساخته می‌شود، با این وجود تمامی این مدل های متفاوت باید از یک سری استانداردهای حداقلی برخوردار باشند.

در ابتدا باید مشخص کنیم از یک شاخ گوزنی و حصارکشی به وسیله‌ی آن چه توقعاتی داریم. برخی از اصلی ترین انتظارات مصرف کننده از حفاظ مورد استفاده عبارتند از:
• دارا بودن سطح ایمنی بالا
• مقاومت و استحکام کافی
• طول عمر مناسب
• دارا بودن طرح ها و رنگ های مختلف
• تولید شدن در مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه

نکات فوق تعدادی از مهم ترین انتظارات مصرف کننده از حصارکشی به وسیله‌ی شاخ گوزنی است. برای این که شاخ گوزنی خریداری شده از خصوصیات فوق برخوردار باشد، باید به ویژگی ها و نحوه‌ی تولید شاخ گوزنی خریداری شده توجه کرد.

در ادامه به برخی از مهم ترین موارد تعیین کننده‌ی کیفیت شاخ گوزنی و سطح ایمنی آن خواهیم پرداخت.

1- سایز و نوع میلگرد حفاظ شاخ گوزنی

پارس مفتول استفاده از میلگردهای قوی تر، استفاده می کند تا شاخ گوزنی و حصار آن از قدرت و استحکام بیشتری برخوردار باشد. معمولا برای ساخت شاخ گوزنی ها از میلگرد نمره 8 استفاده می‌شود. بنابراین بهر است از خرید شاخ گوزنی های ساخته شده با میلگرد 6 خودداری کنید.

2- نوع رنگ حفاظ شاخ گوزنی

نوع رنگ به کار برده شده تاثیر زیادی در کیفیت شاخ گوزنی دارد. استفاده از رنگ های کوره‌ای نمی‌تواند پاسخگوی طول عمر زیاد این حفاظ قدرتمند باشد. به همین جهت بهترین مدل های شاخ گوزنی به روش رنگ آمیزی الکترواستاتیک با بهره گیری از رنگ های درجه یک تولید می‌شوند.

3- روش و سبک جوشکاری شاخ گوزنی

نوع جوشکاری میلگردهای شاخ گوزنی به یکدیگر به همان اندازه در استحکام این حفاظ اهمیت دارد که سایز میلگرد تاثیرگذار است. اگر جوشکاری میلگردها به یکدیگر مناسب نباشد، استفاده از قوی ترین و قطورترین میلگردها نیز تاثیر مثبتی بر ایمنی حفاظ شاخ گوزنی نخواهد گذاشت. زیرا میلگردها به آسانی از یکدیگر گسیخته خواهند شد. جوش های CO2 و یا جوش های زیرپودری در مقایسه با جوش های عادی با الکترودهای معمولی از کیفیت بسیار مطلوب تری برخوردار می‌باشند. به همین جهت باید به نوع جوش مورد استفاده نیز در هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی مد نظر توجه خاصی داشت.

مدل های مختلف حفاظ شاخ گوزنی

شاخ گوزنی دارای مدل هایی گوناگون با کاربردهای متفاوت است. حصار شاخ گوزنی به طور گسترده‌ای مورد استفاده واقع می‌شود و همین امر در تولید انواع مختلف این حفاظ نقش پررنگی دارد.
در ادامه به معرفی اصلی ترین و شناخته شده ترین مدل های حفاظ شاخ گوزنی خواهیم پرداخت و ویژگی های متنوع آن ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

1-شاخ گوزنی بوته ای

مدل شاخ گوزنی بوته ای یکی از پرکاربردترین انواع این حصار پرطرفدار است. استفاده از شاخ گوزنی بوته ای در ساختمان های مسکونی و عمومی به شدت رایج است. اصلی ترین مشخصه و ویژگی مثبت این حفاظ، تراکم زیاد ملیگردها و درهم تنیدگی مناسب آن ها می‌باشد. شاخ گوزنی بوته ای با دارا بودن میلگردهای پرشمار، امکان عبور از دیوار را به حداقل میزان ممکن می‌رساند. استفاده از عرض های 50 سانتی متری و بیشتر، سبب خواهد شد تا حفاظ شاخ گوزنی بوته ای از سطح ایمنی بسیار مطلوبی برخوردار شود.

مراحل تولید شاخ گوزنی

تولید حفاظ های ایمنی نیز مانند هر محصول دیگری ابتدا به یک طراحی مناسب نیاز دارد. طراحی باید با توجه به نیازهای مصرف کننده و مقوله های اقتصادی صورت گیرد تا محصول نهایی از نظر کارآیی و صرفه اقتصادی توجیه پذیر باشد. طراحی حصارهای حفاظتی با توجه به نوع و مدل سازه، متریال های مورد استفاده و مباحث ظاهری صورت می‌گیرد. در تولید شاخ گوزنی علاوه بر بحث طراحی، اجرای صحیح موارد ذکر شده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اجرای صحیح، مکمل و تکمیل کننده یک طراحی کم نقص و مناسب خواهد بود. بدون تردید تمام مراحل در روند تولید شاخ گوزنی در ایمنی نهایی محصول تاثیر بسزایی دارد و بدون شک یکی از این مهم ترین این موارد، جوش حفاظ آهن است.

عملیات جوشکاری حفاظ

تولید شاخ گوزنی با استفاده از دو نوع جوش صورت می‌گیرد. یکی جوش با الکترود معمولی و دیگری جوش CO2 که هر کدام دارای معایت و مزایایی است. جوش معمولی ارزان تر از نوع دیگر است اما جوش CO2 دارای استحکام بالاتر و کیفیت مناسب تری است. همچنین جوش CO2 از نظر زیبایی ظاهری نیز شرایط مطلوب تری دارد. نکته دیگری که در حین تولید شاخ گوزنی باید به آن توجه شود دو طرفه بودن جوش است. یعنی در محل اتصال میلگردها، عملیات جوشکاری باید از هر دو طرف صورت پذیرد. تولید شاخ گوزنی با استفاده از جوش یک طرفه به هیچ عنوان صحیح نبوده و محصول نهایی نیز از ایمنی و استحکام مطلوبی برخوردار نخواهد بود. به طور کلی یکی از اصلی ترین موارد که مصرف کننده در حین خرید حفاظ آهنی باید به آن توجه داشته باشد، نوع جوش در تولید شاخ گوزنی است.

رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی

برخلاف تصور عموم، در خط تولید شاخ گوزنی، رنگ آمیزی یکی از مراحل اصلی و بسیار مهم به شمار می‌رود. تولید کننده شاخ گوزنی باید با استفاده از رنگ های پودری درجه یک و شیوه مدرن  الکترواستاتیک حفاظ را رنگ آمیزی نموده و به دست مصرف کننده برساند. تولید شاخ گوزنی با رنگ آمیزی درجه یک سبب افزایش طول عمر کالا، بهبود نمای ظاهری حصار، مقاومت در برابر رطوبت، زنگ زدگی، فرسایش و تابش نور خورشید خواهد شد. به همین سبب تولید کننده شاخ گوزنی درجه یک باید از بهترین و مدرن ترین روش رنگ آمیزی که اصطلاحا رنگ کوره ای نامیده میشود، استفاده کند. در غیر این صورت محصول نهایی را نمی‌توان یک کالای درجه یک و باکیفیت قلمداد کرد.

برش و خم کردن میلگردها نرده شاخ گوزنی

برش میلگردها در خط تولید شاخ گوزنی نیزار باید به صورت مورب انجام شود. این مساله سبب خواهد شد تا نوک میلگردها تیز و برنده باشد و عبور از حفاظ سخت و مشکل به نظر برسد. خم نمودن میلگردها نیز باید بر طبق طراحی اولیه، قالب معین و نوع حصار صورت پذیرد. خم کردن درست میلگردها یکی از موارد اصلی و بااهمیت در حین تولید شاخ گوزنی به شمار می‌رود. زیرا خم کردن بیش از حد میلگرد سبب ایجاد ترک های مویی در آن و کاهش مقاومت میلگرد خواهد شد و در سوی مقابل خم کردن میلگردها به اندازه کمتر از میزان استاندارد، تراکم و ایمنی حفاظ را مورد تهدید قرار می‌دهد.

حفاظ شاخ گوزنی اصفهان

شهر بزرگ اصفهان در موارد پرشماری از پیشروترین شهرهای ایران به شمار می‌رود. شاخ گوزنی اصفهان نیز یکی از این موارد محسوب می‌شود. حفاظ شاخ گوزنی اصفهان از مرغوب ترین و باکیفیت ترین سازه های ایمنی کشور شناخته می‌شود. اصفهان سومین شهر بزرگ ایران پس از تهران و مشهد، و صد و شصت و پنجمین شهر پرجمعیت دنیا به شمار می‌رود. این شهر باستانی که امروزه یکی از بزرگ ترین قطب های گردشگری کشور شناخته می‌شود، در سه دوره مهم تاریخی به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد. در دوران آل بویه، سلجوقیان و صفویان، این شهر باستانی به عنوان پایتخت کشور معرفی شد. اصفهان به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور، یکی از استراتژیک ترین موقعیت های جغرافیایی در بین شهرهای ایران را دراختیار دارد. به همین علت صنایع بزرگ و مهمی در این شهر بزرگ تاریخی قرار گرفته است.

نرده شاخ گوزنی اصفهان نیز همچون مدل های مشابه از میلگردهای مستحکم با سایز 10 ساخته می‌شود. به علت وجود کارخانه های عظیم فولاد مبارکه و ذوب آهن در این شهر، می‌توان این منطقه از کشور را قطب آهن آلات ایران به شمار آورد. وجود کارخانه های عظیم محصولات فولادی باعث کیفیت برتر محصولات فلزی این شهر، از جمله شاخ گوزنی اصفهان شده است. شاخ گوزنی اصفهان از طول عمر بسیار بالا، سطح ایمنی خارق العاده و نمایی بسیار زیبا برخوردار است. استفاده از فولاد باکیفیت سبب خواهد شد تا محصول نهایی نیز از استحکام بالاتری برخوردار باشد. به علت استفاده از فولاد باکیفیت در ساخت شاخ گوزنی اصفهان، این محصول را می‌توان دارای بالاترین استانداردهای کیفی قلمداد کرد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی اصفهان

نزدیکی کارخانه های تولیدات فولادی سبب شده است تا قیمت شاخ گوزنی اصفهان از بسیاری از شهرهای کشور معقول تر و مناسب تر باشد. حذف هزینه های حمل و نقل سبب شده است تا قیمت تمام شده شاخ گوزنی اصفهان برای تولید کنندگان این شهر، از سایر نقاط کشور پایین تر باشد و در نتیجه محصول نهایی با قیمت کمتری به دست مصرف کننده برسد. کمتر بودن قیمت شاخ گوزنی اصفهان نسبت به سایر نقاط کشور به هیچ وجه نباید دلیلی بر کیفیت پایین آن تلقی شود. همان طور که پیش از این نیز توضیح داده شد، شاخ گوزنی اصفهان از مرغوب ترین و بهترین مدل های این کالای پرفروش در کشور شناخته می‌شود.

زیباترین مدل شاخ گوزنی اصفهان

شاخ گوزنی نیزار از منظر زیبایی ظاهری در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. زیرا این شهر بزرگ و باشکوه، دارای مجلل ترین سازه ها از دیدگاه معماری ایرانی – اسلامی است. در حقیقت این شهر از نقطه نظر معماری زبانزد عام و خاص است و همین مساله لقب نصف جهان را برای آن به ارمغان آورده است. تمام این مسائل سبب شده است تا معماری در نزد مردم این شهر تاریخی از جایگاه والایی برخوردار باشد. به همین علت تولید کنندگان شاخ گوزنی اصفهان برای کسب رضایت مشتریان خود ناچار به رعایت ظریف ترین مسائل ظاهری در تولیدات خود می‌باشند. گروه تولیدی تخصصی پارس مفتول به عنوان پیشران تولید شاخ گوزنی اصفهان در کشور، مفتخر است تا تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به اقصی نقاط کشور ارسال نماید.

شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت سفارش به وبسایت پارس مفتول مراجعه کنید.

  1. شاخ گوزنی لیلیوم
  2. زیبایی های این حفاظ
  3. امنیت

حفاظ شاخ گورنی کرج

حفاظ شاخ گوزنی کرج یکی از مدل های باکیفیت این حصار محسوب می‌شود. با این وجود بررسی ابعاد مختلف این کالا مانند قیمت حفاظ شاخ گوزنی کرج، قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم کرج و یا شیوه اصولی نصب شاخ گوزنی کرج از جمله مواردی هستند که با شناخت آن ها می‌توان خرید بهتری انجام داد. نرده دیواری شاخ گوزنی کرج یک نمونه باکیفیت است که علاوه بر شهروندان این شهر، بسیاری از ساکنان شهرهای اطراف، مخصوصا ساکنان استان البرز، از آن جهت افزایش ایمنی و حراست از املاک خود استفاده می‌کنند. این کالا از هر جهت با محصولات مشابه قابل رقابت است. به عنوان مثال قیمت هر متر شاخ گوزنی کرج در مقایسه با تجهیزات مشابه می‌تواند بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه تلقی شود.

شاخ گوزنی کرج چگونه تولید می‌شود؟

استفاده از میلگردهای سایز 10 یکی از نقاط قوت حفاظ شاخ گوزنی کرج است. استفاده از میلگردهای آلیاژی مستحکم، سبب شده است تا این کالای پرفروش به یکی از مستحکم ترین حصارهای موجود در بازار مبدل شود. معمولا میلگردهای مورد استفاده در ساخت این محصول را در کارخانه به صورت مورب قطع می‌کنند تا نوک آن ها تیز و برنده باشد. این نوع برش در سطح امنیت این سازه و میزان بازدارندگی آن از ورود سارقان اهمیت بسزایی دارد. نکته مهم در تولید شاخ گوزنی کرج استفاده از جوش CO2 می‌باشد که بسیار باکیفیت و بادوام است. این نوع جوش سبب می‌شود تا شاخ گوزنی کرج از طول عمر و استحکام بیشتری برخوردار شود. جوش CO2 دو طرفه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قابل مقایسه با جوش های معمولی نیست.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی کرج

نرخ یک محصول را می‌توان با توجه به جنبه های گوناگونی تعیین نمود و مورد مقایسه قرار داد. در رابطه با قیمت حفاظ شاخ گوزنی کرج این مساله با موارد زیر ارتباط نزدیکی دارد:

  • نوع عملیات جوشکاری
  • سایز میلگرد
  • نوع رنگ آمیزی و سطح کیفی رنگ مورد استفاده
  • وزن نهایی محصول

این ها مورادی است که به طور مستقیم با قیمت شاخ گوزنی کرج و نمونه های مشابه آن در ارتباط است. بسیاری از عوامل دیگر نیز وجود دارند که به طور غیرمستقیم در قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیرگذار هستند که از این جمله می‌توان به نرخ دستمزد نیروی انسانی، قیمت آهن آلات و میلگرد، سطح عرضه و تقاضا و موارد متعدد دیگر اشاره کرد. گروه تولیدی پارس مفتول به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان نرده شاخ گوزنی کرج، لیست قیمت محصولات خود را در وبسایت اختصاصی این شرکت قرار داده است. شما عزیزان جهت اطلاع از آخرین قیمت حفاظ شاخ گوزنی کرج می‌توانید به وبسایت گروه تولیدی پارس مفتول مراجعه نموده و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم

این مساله یکی از دلایل اصلی استقبال مردم از خرید اجناس دست خدوم است. این مساله حتی در ثروتمندترین کشورهای اروپایی نیز کاملا رایج است. با تمام این تفاسیر، خرید حفاظ شاخ گوزنی دست دوم، بنا به دلایل متعدد، چندان مقرون به صرفه و اقتصادی به نظر نمی‌رسد. نخست آن که قیمت آهن آلات دست دوم، مخصوصا میلگرد دست دوم، در قیاس با میلگردهای نو تفاوت خیلی زیادی ندارد. دومین مساله کاهش شدید طول عمر حصار دست دوم در مقایسه با حفاظ نو است. برای جداسازی شاخ گوزنی کرج و مدل های مشابه، نیاز به تخریب محل اتصال حفاظ با دیوار است. این کار سبب خواهد شد تا نرده های آهنی مورد بحث آسیب دیده و طول عمر مفیدشان به شدت کاهش یابد. بنابراین موارد و دلایل پرشمار دیگر، گرچه قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم کمتر از مدل های جدید است، اما خرید آن مقرون به صرف نبوده و توصیه نمی‌شود.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

شاخ گوزنی یک نوع حفاظ پرکاربرد در محیط های مسکونی، اداری و تجاری محسوب می‌گردد. استقبال فوق العاده و کم نظیری که از شاخ گوزنی به عمل آمده است به علت قابلیت ها و ویژگی های مناسب این حفاظ ارزشمند می‌باشد. یکی از این قابلیت های مطلوب، مقرون به صرفه بودن و داشتن قیمتی مناسب است. بدون تردید قیمت هر محصولی را باید متناسب با قابلیت های آن کالا سنجید و مقایسه کرد. قطعا یک کالا با کیفیت بالاتر، طول عمر بیشتر و قابلیت های گسترده تر، قیمت بیشتری نسبت به نوع ضعیف تر و بی کیفیت تر آن خواهد داشت. بدون شک محصول گران تر اما با کیفیت بیشتر می‌تواند از ارزش خرید بالاتری نسبت به کالایی  ارزان تر اما بی کیفیت برخوردار باشد. یک ضرب المثل انگلیسی این مساله را خیلی آسان و صریح بیان میکند: من آن قدر پول دار نیستم که جنس ارزان بخرم!

ارزش خرید حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

گران و یا ارزان بودن یک کالا امری نسبی است. هر کالایی ممکن است در مقایسه با یک محصول دیگر ارزان و یا گران تلقی شود. آن چه از اهمیت بالایی برخوردار است، ارزش اقتصادی یک کالا است. به این معنا که آیا این جنس ارزش این مقدار هزینه را دارد یا خیر؟ به این مساله در اقتصاد “ارزش خرید به تناسب قیمت” می‌گویند.

آیا شاخ گوزنی گران است؟

برای تعیین گران و یا ارزان بودن یک کالا باید ویژگی های آن را بشناسیم. بنابراین ابتدا باید اطلاعات بیشتری در رابطه با شاخ گوزنی به دست آوریم.شاخ گوزنی یک نوع حصار بسیار باکیفیت و ارزشمند است. این حفاظ آهنی از میلگردهای نمره‌ی 10 (قطر 10 میلی متر یا 1 سانتی متر) ساخته می‌شود. درهم تنیدگی میلگردها به صورت شاخ یک گوزن، باعث ایمنی بالای این حفاظ شده است. به همین علت شاخ گوزنی یک نوع حفاظ امنیتی غیر قابل نفوذ نامیده می‌شود. گروه صنعتی پارس مفتول در تلاش است تا با استفاده از دانش روز و جدیدترین تکنولوژی های صنعت ساخت اقلام حفاظتی، باکیفیت ترین محصولات امنیتی را به صورت مستقیم و بدون واسطه، با قیمتی مناسب و اقتصادی در اختیار شما هم وطنان گرانقدر قرار دهد. شما مصرف کنندگان محترم می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مقایسه‌ی قیمت ها به وبسایت پارس مفتول مراجعه فرمائید.

قیمت شاخ گوزنی به چه مواردی وابسته است؟

شاخ گوزنی ها انواع مختلفی دارند. قیمت هر نوع حفاظ شاخ گوزنی با نوع دیگر آن متفاوت است. با این وجود پارامترهای تاثیرگذار فراوانی بر قیمت شاخ گوزنی تاثیر می‌گذارد. بدون تردید هر چه ویژگی های یک شاخ گوزنی مناسب تر بوده و شاخ گوزنی دارای کیفیت بالاتری باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. در ادامه به برخی از مهم ترین و اصلی ترین پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت شاخ گوزنی اشاره می‌کنیم.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع مختلف

بالا بودن میزان ارتفاع حصار شاخ گوزنی سبب افزایش وزن آن می‌شود. بدون تردید افزایش وزن حفاظ شاخ گوزنی نیز موجب بالا رفتن قیمت آن خواهد شد. بنابراین با افزایش ارتفاع شاخ گوزنی، گر چه سطح امنیتی آن افزایش خواهد یافت، اما قیمت شاخ گوزنی نیز یک رشد متعارف را تجربه خواهد کرد. لازم به ذکر است این نکته برای عرض شاخ گوزنی نیز صدق کرده و با افزایش عرض شاخ گوزنی، سطح ایمنی و قیمت آن به صورت توامان افزایش پیدا می‌کند.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

تراکم به معنای میزان میلگردهای به کار رفته در واحد طول حفاظ شاخ گوزنی است. افزایش تراکم شاخ گوزنی نیز سبب افزایش وزن آن شده و این مساله باعث بالا رفتن قیمت شاخ گوزنی می‌گردد. ذکر این نکته ضروری است که افزایش تراکم شاخ گوزنی نقش فراوانی در بالا رفتن سطح ایمنی این حفاظ پرطرفدار و مطمئن دارد. بنابراین توصیه‌ی ما به شما برای حراست از حریم شخصی خود، استفاده از میلگردهای با تراکم بالا می‌باشد.

حصار شاخ گوزنی

شاخ گوزنی ها یکی از بهترین و مطئن ترین حصارهای امنیتی به حساب می‌آیند. حصار شاخ گوزنی می‌تواند خیال شما را بابت امنیت محل زندگی و یا کسب و کارتان راحت کند. حصار شاخ گوزنی به دلیل قابلیت هایی که دارد، یک حصار ضدسرقت و فوق ایمن محسوب می‌گردد. به همین علت حصارکشی به کمک شاخ گوزنی این روزها به شدت در حال گسترش و توسعه، مخصوصا در مناطق شهری و نوساز می‌باشد. استفاده‌ی روزافزون از شاخ گوزنی جهت حفاظت از مجتمع های مسکونی، مراکز تجاری و اداری، باغات و ویلاها و سایر اماکن تحت حفاظت، سبب شده است تا بسیاری از مردم قصد خرید شاخ گوزنی داشته باشند. با این حال یک شاخ گوزنی مناسب ویژگی هایی دارد که در صورت عدم آشنایی با این مشخصات، شاخ گوزنی خریداری شده توقعات شما را از یک حصار امنیتی مناسب برآورده نخواهد کرد.

مشخصات و ویژگی های یک حفاظ استاندارد چیست؟

شاخ گوزنی ها انواع بسیار مختلف و گوناگونی دارند. هر یک از این شاخ گوزنی ها نیز مناسب کاربرد خاصی می‌باشند. با این وجود تمام شاخ گوزنی ها باید دارای شرایط و ویژگی های خاصی باشند تا بتوان آن ها را یک شاخ گوزنی استاندارد تلقی نمود.

برخی از مهم ترین ویژگی های یک شاخ گوزنی استاندارد را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  •  شاخ گوزنی باید از میلگردهای استاندارد با قطر 10 و یا حداقل 8 (میلگرد نمره‌ی 8 یا 10) ساخته شده باشد. 
  •  رنگ آمیزی شاخ گوزنی باید به وسیله‌ی رنگ های باکیفیت و به طور صحیح و اصولی اجرا شده باشد تا مانع از زنگ زدگی آن شود. بهترین روش رنگ آمیزی شاخ گوزنی رنگ آمیزی الکترواستاتیک نامیده می‌شود که در آن رنگ به صورت پوردی و با کمک الکتریسیته به حفاط چسبیده و سپس در کوره اصطلاحا پخته می‌شود. 
  •  بهتر است جوشکاری شاخ گوزنی ها به جای جوش معمولی با الکترود با بهره گیری از جوش CO2صورت پذیرفته باشد. این امر بر مقاومت و طول عمر شاخ گوزنی تاثیر بسیار زیادی دارد.
  •  یک شاخ گوزنی ایمن و استاندارد باید دارای حداقل ارتقاع 75 سانتی متر و حداقل عرض 50 سانتی متر باشد. البته انواع دیگر شاخ گوزنی در ارتفاع و عرض کمتر نیز به تولید می‌رسند که از سطح ایمنی کمتری نسبت به نوع یاد شده برخوردار می‌باشند. 
  • شاخ گوزنی باید دارای طراحی مناسبی باشد. درهم تنیدگی ایده آل میلگردها و ایجاد سدی غیرقابل نفوذ از مهم ترین و اصلی ترین شاخصه های یک شاخ گوزنی مطلوب به شمار می‌رود.

    انواع شاخ گوزنی

    شاخ گوزنی ها دارای سبک های متفاوتی هستند که هر کدام مناسب کاربرد خاصی می‌باشند. از برترین و پرفروش ترین مدل های شاخ گوزنی می‌توان به شاخ گوزنی بوته ای، شاخ گوزنی لیلیوم، شاخ گوزنی آبشاری و شاخ گوزنی لاله ای اشاره کرد. هر کدام از انواع متفاوت شاخ گوزنی دارای ویژگی های منحصر به فردی می‌باشند که آن ها را برای کاربرد خاصی مناسب می‌سازد. به عنوان مثال شاخ گوزنی لیلیوم یک نوع بسیار زیبای شاخ گوزنی است که برای مناطق لوکس مناسب است. گروه تولیدی پارس مفتول با بهره گیری از مرزهای دانش در صنعت ساخت قطعات حفاظتی، تلاش می‌کند تا با ساخت قطعات استاندارد و باکیفیت، پیشران تولید محصولات امنیتی در کشور باشد. شما هم میهنان گرامی می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و مقایسه‌ی قیمت ها، با مشاوران مجرب ما در مجموعه‌ی تخصصی پارس مفتول تماس حاصل فرمایید.

    قیمت حصار شاخ گوزنی

    قیمت شاخ گوزنی به موارد پرتعدادی وابسته است. یکی از اصلی ترین موارد در تعیین قیمت شاخ گوزنی قیمت آهن و میلگرد است. به تناسب افزایش قیمت آهن آلات، قیمت شاخ گوزنی نیز افزایش می‌یابد. نوع شاخ گوزنی نیز در تعیین قیمت آن بسیار موثر است. علاوه بر نوع، تراکم حصار شاخ گوزنی هم از موارد تاثیرگذار بر قیمت این حفاظ ایمن تلقی می‌شود. هرچه تراکم شاخ گوزنی بالاتر باشد، امنیت آن افزایش یافته و قیمت آن نیز به همان نسبت بیشتر می‌شود. علت این امر بیشتر شدن وزن شاخ گوزنی و افزایش مصرف میلگرد آن در تراکم های بالا می‌باشد. نوع جوش حفاظ و نوع رنگ آمیزی آن نیز بر قیمت شاخ گوزنی تاثیر مستقیم دارد. استفاده از جوش های باکیفیت در ساخت شاخ گوزنی و رنگ آمیزی استاندارد آن باعث افزایش قیمت این حفاظ باارزش می‌گردد.

    تراکم نرده چیست؟

    تراکم یکی از مولفه های اصلی یک شاخ گوزنی خوب و استاندارد به شمار می‌رود. هرچه تراکم حفاظ شاخ گوزنی بالاتر باشد، سطح ایمنی آن نیز افزایش یافته و نفوذپذیری آن کاهش می‌یابد. تراکم به معنای تعداد میله های موجود در یک ردیف 2 متری از حصار شاخ گوزنی است. هرچه تعداد این میله ها بیشتر باشد، عبور از میان آن ها سخت تر خواهد بود. ذکر این نکته هم ضروری است که علاوه بر تراکم و تعداد میلگردها، طراحی صحیح و اصولی شاخ گوزنی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی شاخ گوزنی باید به نحوی صورت گرفته باشد که میلگردها به صورت کاملا درهم تنیده شکل گیرند.

    کارخانه شاخ گوزنی

    یکی از دغدغه ‌های همیشگی زندگی ما حفاظت از حریم شخصی بوده و معضل حفاظت از بیرون خانه هم از مشکلات رایج است. راه‌ حل حفاظت از بیرون منزل اکثر اوقات با حفاظ کنترل می‌شود؛ که از رایج ترین آن حفاظ شاخ گوزنی است. از قدیمی‌ ترین و پر‌فروش ترین نرده‌ ها، نرده‌ های شاخ گوزنی می‌باشد که کارخانه شاخ گوزنی تولیدات آن را انجام می‌دهد و در این مقاله توضیحی جامع درباره آن خواهیم داد. درواقع تاریخچه اصلی از حفاظ شاخ گوزنی موجود نیست. بسیاری از تولید‌کنندگان بر این باور هستند که برای اولین بار یک آهنگر با ایده و خلاقیت خودش ترکیبی از میله های پیچ خورده را ساخته و چون از بازدارنگی خوبی برخوردار بوده است، تولید‌کنندگان و طراحان با ایجاد تغییراتی جزئی در این مورد، در نهایت به این حفاظ رسیده ‌اند.

    نرده شاخ گوزنی چیست و چه کاربردی دارد؟

    نرده شاخ گوزنی از چند میلگرد محکم و نوک تیز برای حفاظت از منازل ساخته ‌شده است. کارخانه شاخ گوزنی با ایده از شاخ‌ های گوزن تولید این محصول را آغاز نمود. این مدل نرده ها از بالاترین حفاظت برای دیوار‌ها برخوردار است. درواقع کارخانه شاخ گوزنی می‌تواند علاوه بر محافظت از منزل و محل کار شما، جلوه زیبایی به نمای ساختمان بدهد. کارخانه شاخ گوزنی توانسته است با ایجاد این نرده ها بدون خرابی ساختمان به کار خود ارزش بیشتری بدهد. کارخانه شاخ گوزنی قیمت های مناسب و اقتصادی را برای مصرف‌کنندگان ارائه داده است. هرجا که اسناد و یا مدارک مهم هستند حفظ امنیت آن مکان بسیار ضروری می‌باشد. همیشه استرس پس از ترک محل مورد نظر باعث می‌شود درگیری ذهنی ترس از سرقت اموال و اسناد، آرامش را از انسان سلب کند. به قول معروف در این مواقع پیشگیری بهتر از درمان است.

    طراحی شاخ گوزنی

    نکته قابل توجه درباره نرده شاخ گوزنی این است که حالت نامنظمی دارد که عبور افراد را خیلی دشوار و تا حدی غیرممکن می‌کند که یکی از مزایای آن محسوب می‌شود. حفاظ شاخ گوزنی یک نرده امن محسوب می‌شود اما نصب درست و دقیق آن نیز بسیار قابل اهمیت است. بعد از نصب صحیح و اصولی شاخ گوزنی با بهره گیری از افراد مجرب و آموزش دیده، خاطر صاحب منزل از عدم ورود سارق آسوده می‌شود، اما برای حفظ این آسایش خاطر نیاز به کارشناسی است که کارشناس پروژه حفاظ شاخ گوزنی بهترین گزینه برای آن است. برای نصب حفاظ شاخ گوزنی هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توان روی دیوار بتنی، آهنی، آجری، بلوکی و موارد مشابه نصب آن صورت گیرد. این حصار از قابلیت تطبیق با انواع نماها نیز برخوردار است.

    نور پردازی شاخ گوزنی

    دو مزیت مهم در نور پردازی شاخ گوزنیوجود دارد. اولین مزیت آن نمای زیابی آن در شب و جلوه منحصر به فرد آن است. دومین مزیت نور پردازی شاخ گوزنی به این دلیل است که سارقین را متوجه می‌کند سرقت در این مکان غیر‌ممکن است و نمی‌توانند کاری انجام دهند. همچنین شاخ گوزنی علاوه بر نور پردازی شامل دزدگیر نیز بوده و با بهره گیری از این ابزار مدرن و هوشمند، امکان سرقت را به حداقل رسانده است. در واقع این مساله تلفیقی از سنت و مدرنیته است که باعث افزایش ایمنی و آسودگی خاطر شما مصرف کننده گرامی می‌شود. نورپردازی شاخ گوزنی ها میتواند مطابق با نمای ساختمان، رنگ شاخ گوزنی و خواست مصرف کننده صورت پذیرد. این امر باعث شده است که این مساله تقریبا تمام طیف سلایق متنوع را راضی کند.

    رنگ آمیزی شاخ گوزنی

    به دو دلیل رنگ آمیزی حفاظ ها صورت می‌گیرد. دلیل اول زیبایی و نمای جذابی که منتقل می‌کند و دلیل دوم برای جلوگیری از زنگ زدگی میله ها و افزایش مقاومت می‌باشد. برای رنگ آمیزی شاخ گوزنی در ابتدا سطح حفاظ کاملا بررسی می‌شود و بعد از اطمینان از صاف بودن سطح، رنگ آمیزی آغاز خواهد شد. در رنگ آمیزی از پوشش فام درجه یک استفاده می‌کنند که تاثیر بسیار زیادی در افزایش دوام و کیفیت محصول نهایی دارد. از روش های رنگ آمیزی که امروزه رایج شده است استفاده از پیستوله می‌باشد که از مزایای آن افزایش سرعت کارکرد و دقت بیشتر در رنگ  آمیزی است. روشی دیگر نیز قرار دادن حفاظ در وان رنگ است و تمام حفاظ از جمله سر میلگرد آن نیز رنگ می‌شود. این مورد را کارخانه های شاخ گوزنی انجام نمی‌دهند، زیرا باعث اسراف رنگ و هزینه بسیار بالا می‌باشد.

    ساخت ‌و نصب شاخ گوزنی

    در اولین قدم برای نصب، ارجاع کارشناس برای بادید از محل پروژه و انجام بررسی های لازم است. در مرحله بعد متراژ کردن دقیق محل انجام پروژه می‌باشد و با دقت زیادی طول شاخ گوزنی مورد نیاز تعیین می‌شود. سپس کارشناس با توجه به بررسی خودش نوع حفاظ را که مناسب ترین است، به کارفرما پیشنهاد می‌دهد. در نهایت کارفرما با توجه به سلیقه شخصی و بودجه مورد نظرش یکی از پیشنهادات کارشناس را قبول می‌کند. در حین انجام پروژه اگر قسمتی از حفاظ اندازه‌اش تغییر کند، با استفاده از سنگ فرز اندازه آن را هماهنگ می‌کنند و به دقت از هم‌ تراز بودن حفاظ ها اطمینان حاصل می‌نمایند که این کار باعث می‌شود هیچ حفاظی طولانی تر از بقیه نباشد.

    جوش شاخ گوزنی

    جوشکار برای نصب حفاظ ها از دو نوع جوشکاری استفاده می‌کند‌. در نوع اول با استفاده از الکترود و در نوع دوم جوشکاری با co2 می‌باشد. هر کدام از این روش ها مزیت های خاص خود را دارند و صد البته در قیمت نیز متفاوتند. یک مزیت جوشکاری co2 مقاومت بالا نسبت به جوش الکترود می‌باشد. اگر با الکترود جوشکاری انجام شود مقاومت پایین می‌آید و ممکن است که حفاظ ها بشکنند. همچنین در روش جوشکاری با الکترود رنگ آمیزی به زیبایی و دقتی که جوشکاری با co2 انجام می‌شود، صورت نمیگیرد. بر خلاف آن co2 بسیار بهتر است چون هم زیبایی و تمیزی در رنگ آمیزی را دارد و هم از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. پس اگر کیفیت کار برای شما مهم است حتما جوشکاری با co2 را انتخاب کنید.

    نصب شاخ گوزنی در مناطق پلکانی و شیب دار

    دیوار های پلکانی بخاطر اختلاف ارتفاعی که با دیوار مجاور دارند باید نکات بیشتری را برای آن در نظر گرفت که برای آن هم روشی پیشنهاد شده است و دیگر امنیت آن در قسمت شیب دار دیوار به‌ خطر نخواهد افتاد. روش آن افزایش ارتفاع یک الی دو متری در شیب دیوار است که این کار سبب می‌شود ضعف آن از بین برود. برای انتخاب حفاظ ها هیچ زمانی نباید معیار اصلی شما ارزان تر بود شاخ گوزنی باشد، زیرا هیچ ارزانی بی دلیل نیست. قیمت بالاتر نشانگر مواد اولیه مرغوب، کیفیت کار بهتر، دقت رنگ آمیزی، دقت کارشناس، متراژ دقیق و مقاومت بسیار بالا است. برای نصب حفاظ ها روی سطح صاف دیوار سوراخ هایی ایجاد می‌شود که بتوانند با استفاده از پین حفاظ ها را نصب کنند و در نهایت باید حفاظ ها را به‌هم وصل کنند تا استحکام آن افزایش یابد.

    4,4
    Based on 9 reviews
    5 ستاره
    100
    100%
    4 ستاره
    0%
    3 ستاره
    0%
    2 ستاره
    0%
    1 ستاره
    0%
    1-5 of 8 reviews
    1. سلام الان با چه نمره میلگردی داخل بازار حفاظ لیلیوم رو تولید میکنن

    2. لوگو پارس مفتول

      سلام من خریداری کردم برای باغم خیلی این مدل هم زیبا بود هم کیفیت عالی داشت

    3. واقعا یکی از خفن ترین و خوش قول ترین شرکتی که دیدم شرکت شما بود. خیلی خیلی ممنون

    4. سلام موسوی هستم برای روی دیوار خونه شاخ گوزنی لیلیوم میخواستم بی زحمت یک راهنمایی کنید ارتفاع چند بزنم

    5. سلام من برای دور باغ شاخ گوزنی میخوام. و مد نظرم روی حفاظ نیزار هستش میشه یک راهنمایی کنید برای دور باغ چه نوع شاخ گوزنی بیشتر میبرن

    در این مقاله به طور کامل به بررسی آن پرداخته ایم.

    برای اطلاع از قیمت با ما در تماس باشید.