حفاظ تیغی بوته ای

دسته بندی:

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین کیفیت

مناسب ترین قیمت

ویژگی های محصول

نمودار قیمت محصول

توضیحات محصول

حفاظ تیغی بوته ای یک نوع شاخ گوزنی بسیار ایمن محسوب میشه که طی سالیان اخیر به وسیله برندهای خاصی تولید و روانه بازار شده. این محصول نسل جدید و مدرنی از حفاظ شاخ گوزنی به حساب میاد و یک کالای جدید، نو و البته لوکس محسوب میشه که همین مساله باعث پرفروش و پرکاربرد شدن این حصار در سازه های مجلل و نوساز شده. حفاظ تیغی بوته ای از میلگردهای نوک تیز متصل به هم تشکیل شده که علاوه بر سارقین، از ورود حیوانات هم به املاک شخصی شما جلوگیری به عمل میاره. این محصول از تراکم بالا و ایمنی فوق العاده‌ای برخوردار هست و یکی از بهترین گزینه ها برای حصارکشی به شمار میره.

حفاظ تیغی بوته ای در قسمت بالای دیوارهای پیرامونی، مقابل بالکن، تراس یا بهارخواب و به طور کلی در مقابل تمام محل ها و دیوارهای مشرف به فضای باز و فضای بیرونی نصب شده و قابلیت استفاده داره. این تنوع در کاربرد و امکان نصب در اکثر فضاها یکی دیگر از عوامل استقبال گسترده از این محصول پرفروش به حساب میاد. حفاظ تیغی بوته ای یک حصار کاملا ایمن، با کیفیت بالا و خوش فرم بوده و یک گزینه ایده آل برای ساختمان های مسکونی، تجاری و ویلایی به شمار میره.

قیمت حفاظ تیغی بوته ای

نرخ هر محصول علاوه بر میزان عرضه و تقاضا، به قیمت مواد اولیه، تکنولوژی به کار رفته در روند ساخت و نیروی انسانی وابستگی داره. در مورد قیمت حفاظ تیغی بوته ای میزان عرضه و تقاضا معمولا دارای روند ثابت و مشخصی بوده و مانند بازار طلا و ارز دچار شوک های هیجانی نمیشه. با این حال نرخ مواد اولیه و آهن آلات دچار نوسانات شدیدی بوده و بر قیمت حفاظ تیغی بوته ای تاثیرات زیادی میذاره. همچنین این محصول همان طور که ذکر شد یک کالای لوکس، مدرن و نوین به حساب میاد و یک حفاظ قدیمی محسوب نمیشه و این مساله هم در نرخ اون تاثیر داره.

قیمت حفاظ تیغی بوته ای با توجه به نرخ مصوب اتحادیه و قیمت گذاری نهادهای نظارتی تعیین میشه و از این بابت مصرف کننده میتونه آسوده خاطر به خرید حفاظ تیغی بوته ای اقدام کنه. با تمام این تفاسیر وجود واسطه ها سبب شده تا این محصول ارزشمند و بسیار زیبا گاها با نرخی بالاتر از نرخ مصوب به دست مصرف کننده برسه. به همین علت گروه تولیدی پارس مفتول به عنوان نخستین تولید کننده حفاظ تیغی بوته ای در ایران اقدام به فروش مستقیم و بدون واسطه این محصول نموده و حفاظ تیغی بوته ای رو با کمترین قیمت ممکن به دست مصرف کننده میرسونه. شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتونید به وبسایت پارس مفتول مراجعه کرده و لیست قیمت محصولات مختلف رو مشاهده و مقایسه کنید.

زیباترین حفاظ روی دیوار

بدون تردید یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران حفاظ روی دیوار، استفاده از مدل های زیبا و شیک برای حفظ نمای زیبای ساختمان هست. در این زمینه میشه اطمینان خاطر داشت که حفاظ تیغی بوته ای یکی از بهترین و زیباترین مدل ها در بازار محسوب میشه. استفاده از این محصول باعث میشه دیوار ساختمان شما زیبا و شیک جلوه کنه. این حصار نه تنها هیچ گونه آسیبی به نمای سازه وارد نمیکنه، بلکه باعث زیباتر شدن نمای ساختمان شما میشه. امکان رنگ آمیزی این کالا متناسب با نوع و رنگ نمای ساختمان شما باعث شده تا حفاظ تیغی بوته ای با هر نوع نمایی قابلیت همخوانی و سازگاری داشته باشه.

یکی از نکات مهم در زمینه حصارکشی استفاده از یک محصول با قابلیت های متنوع و گوناگون هست. بدین معنا که حصار شما باید زیبایی، ایمنی قابل قبول، کیفیت مطلوب، دوام مناسب و طول عمر بالا رو برای شما به صورت توامان تامین کنه. در غیر این صورت نمیشه گفت که این حصار یک کالای مناسب و مقرون به صرفه محسوب میشه. یک سازه ایمنی مناسب باید تمام ویزگی های ذکر شده رو تامین کنه و اگر حتی یکی از موارد فوق در مورد حفاظ صدق نکنه، باید در مورد خرید اون محصول تردید کرد. بنابراین حتما قبل از خرید، در مورد تمام نکات ذکر شده تحقیق کافی انجام بدین.

خرید حفاظ تیغی بوته ای

همان طور که گفتیم این محصول یک کالای نوین و مدرن محسوب میشه و به صورت محدود توسط برند خاص پارس مفتول تولید میشه. تولید محدود یعنی انتخاب محدود و شما باید از بین گزینه های اندک بهترین انتخاب ممکن رو انجام بدین. به دلیل پیشرفته بودن تکنولوژی ساخت حفاظ تیغی بوته ای و جدید بودن این محصول، حتی بسیاری از فروشندگان و تولید کنندگان محصولات حفاظتی شناخت کامل و دقیقی از این محصول ندارن. بنابراین برای داشتن یک انتخاب درست و خرید حفاظ تیغی بوته ای استاندارد، باید به برندهای معتبر اعتماد کنید و از مراجعه به تولید کنندگان متفرقه و غیراستاندارد جدا خودداری کنید.

بهترین، ارزان ترین، سریع ترین و آسان ترین راه خرید حفاظ تیغی بوته ای مراجعه به وبسایت پارس مفتول و خرید این محصول از بزرگترین تولید کننده این کالا در ایران به شمار میره. شما با این کار میتونید با سایر محصولات پارس مفتول هم آشنا شده، لیست قیمت لحظه‌ای محصولات رو مشاهده کنید و از نوسانات قیمت طی ماه های گذشته اطلاع پیدا کنید. علاوه بر نکات ذکر شده این امکان برای شما فراهم شده تا با مشاوران و متخصصان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نصب حفاظ تیغی بوته ای

نصب حفاظ به صورت اصولی و استاندارد به اندازه خرید حفاظ باکیفیت دارای اهمیت بوده و هیچ گونه سهل انگاری در این زمینه قابل قبول نیست. بهترین حفاظ تیغی بوته ای هم اگر به صورت غیر اصولی نصب بشه، کارآیی مناسبی نخواهد داشت. با توجه به اینکه این محصول معمولا در بالای دیوار نصب میشه، باید از پایداری کامل حصار و اتصال مستحکم اون به دیوار اطمینان پیدا کرد. در غیر این صورت نه تنها راه عبور از حصار برای سارقان باز خواهد بود، بلکه امکان دزدیده شدن و به سرقت رفتن خود حفاظ تیغی بوته ای هم وجود داره.

برای نصب حفاط تیغی بوته ای روی دیوار میشه از صفحه های فلزی کمک گرفت. به این شکل که صفحه ها در فواصل معین و در یک راستا به صورت منظم روی دیوار کاشته بشن و بعد از اون پایه ها و شاسی حصار روی صفحه ها سوار شده و جوش داده بشه. صفحه ها رو میشه با بولت روی دیوار قرار داد و همچنین میشه با تخریب قسمتی از دیوار و جوش دادن میلگرد به زیر صفحه، پلیت های فلزی رو داخل دیوار کاشت و بعد قسمت تخریب شده رو با بتن یا ملات سیمان با عیار بالا اندود کرد. همچنین اگر نمیخواین از صفحه فلزی استفاده کنید میتونید بعد از تخریب قسمت مسطح بالای دیوار به اندازه و عمق مناسب، پایه های حفاظ تیغی بوته ای رو داخل دیوار قرار بدین و روی پایه ها رو با ملات ماسه سیمان و یا بتن پر کنید. در روش اول معمولا حفاظ زیباتر و شکیل تر نصب میشه. روش دوم با این که ارزان تر هست اما نمای اون به اندازه روش اول زیبا و شکیل نخواهد بود.

دیدگاه ها

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حفاظ تیغی بوته ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *