حفاظ تیغی آبشاری

دسته بندی:

ارسال به سراسر کشور

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین کیفیت

مناسب ترین قیمت

ویژگی های محصول

نمودار قیمت محصول

توضیحات محصول

بهره گیری از شاخ گوزنی ها جزء مطمئن‌ترین روش های حصارکشی قلمداد می‌شود. شاخ گوزنی های ساخته شده از میلگردهای فولادی مستحکم، راه نفوذ را به صورت کاملا ایمن خواهد بست. شاخ گوزنی جزء پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین ابزارآلات حفاظتی محسوب می‌شود. مدل های نوین شاخ گوزنی پارس مفتول، از جمله شاخ گوزنی تیغی، سبکی مدرن در طراحی و ساخت این حفاظ ارزشمند به شمار می‌رود. شاخ گوزنی تیغی با دارا بودن سطح ایمنی بسیار بالا، جزء برترین مدل های حفاظ شاخ گوزنی در جهان به شمار می‌رود. با این حال متاسفانه در طول سالیان متمادی، حفاظ شاخ گوزنی تیغی در کشور ما تولید نمی‌شد. به همین جهت گروه تولیدی شاخ گوزنی پارس مفتول با تلاش شبانه روزی، اقدام به ساخت حفاظ شاخ گوزنی تیغی نمودند.

شاخ گوزنی تیغی چه تفاوتی با شاخ گوزنی های معمولی دارد؟

شاخ گوزنی تیغی برخلاف مدل‌های معمولی این حفاظ قدرتمند، دارای تیغ‌های متعددی می‌باشد. این تیغ‌ ها باعث می‌شوند که بالا رفتن از شاخ گوزنی تیغی کاملا غیرممکن به نظر برسد. تیغ ‌های مورد استفاده در شاخ گوزنی تیغی، همگی با استفاده از ورق ‌های ضخیم و مستحکم فولاد گالوانیزه ساخته شده اند. روکش گالوانیزه‌ی موجود بر روی این تیغ ‌ها سبب خواهند شد تا شاخ گوزنی تیغی در برابر شرایط جوی مختلف، اعم از بارش باران، تابش شدید نور خورشید و یخبندان کاملا مقاوم باشد. این مهم به افزایش طول عمر و دوام شاخ گوزنی تیغی کمک شایانی می‌کند.

حفاظ شاخ گوزنی تیغی آبشاری چیست؟

شاخ گوزنی ها مدل‌های مختلفی دارند. حفاظ شاخ گوزنی آبشاری، بوته ای، لیلیوم، نخل مرداب و غیره، جزء مدل های مختلف حفاظ شاخ گوزنی محسوب می‌شوند. گروه تولیدی شاخ گوزنی پارس مفتول، تمامی مدل های متنوع شاخ گوزنی را با بالاترین کیفیت ممکن و حداکثر میزان استانداردهای مورد نیاز تولید می‌کند. شاخ گوزنی آبشاری، یکی از مدل های پرمصرف و زیبای حصار شاخ گوزنی محسوب می‌شود. این حفاظ مستحکم و مقاوم با داشتن یک المان عمودی که به سرنیزه معروف است، به بالاترین حد ممکن امنیت می‌رسد. حفاظ شاخ گوزنی تیغی آبشاری، مشابه با مدل‌های معمولی این حصار ایمن است.

با این تفاوت که بر روی میلگردهای آن، تیغ‌ های تبری شکل و براق گالوانیزه تعبیه شده است. این تیغ‌ ها بسیار شبیه به تیغ‌های تیز و درخشان سیم خاردار تیغی است. شاخ گوزنی آبشاری برای مجتمع‌های مسکونی و آپارتمان‌ها، بهترین انتخاب ممکن محسوب می‌شود. در حال حاضر نیز بهره گیری از حصار شاخ گوزنی آبشاری برای حفظ امنیت مجتمع‌های مسکونی، یکی از رایج‌ترین و مرسوم‌ترین روش‌ها به شمار می‌رود.

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی تیغی آبشاری

این حفاظ با داشتن نرده ها و میلگردهایی نوک تیز و رو به پایین (همچون فرو افتادگی آب در آبشار) بالا رفتن از دیوار را برای سارقان غیرممکن نموده است. علاوه بر آن خواص کلی حفاظ آبشاری را می‌توان به صورت ذیل شرح داد:

  • سطح ایمنی بسیار بالا
  •  زیبایی خیره کننده 
  • دارا بودن رنگ‌های متنوع دوام و طول عمر بالا
  •  استحکام و مقاومت مطلوب
  • قیمت مناسب و متناسب

با مقاومت و دوام محصول این موارد تنها بخش محدودی از ویژگی های شاخ گوزنی آبشاری پارس مفتول است که به شیوه‌ی عادی و معمولی تولید می‌شود. شاخ گوزنی تیغی آبشاری شرایطی بسیار مطلوب‌تر و مناسب‌تر از شاخ گوزنی معمولی خواهد داشت و از ویژگی‌های پرشمارتر، مناسب‌تر و منحصر به فرد‌تری بهره می‌برد. به عنوان مثال شاخ گوزنی تیغی آبشاری بسیار زیباتر از نوع معمولی این حفاظ مقاوم می‌باشد. همچنین سطح ایمنی آن نیز از نوع عادی بسیار مطلوب‌تر و قابل اطمینان‌تر است.

قیمت شاخ گوزنی تیغی آبشاری

قیمت تمام مدل های شاخ گوزنی ارتباط نزدیکی با نرخ آهن آلات و میلگرد دارد. به همین علت قیمت شاخ گوزنی نیز متناسب با قیمت میلگرد و سایر محصولات فولادی نوسان می‌کند. شاخ گوزنی تیغی آبشاری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قیمت این محصول کاربردی نیز واستگی شدیدی به نرخ آهن آلات دارد. فارق از مسائل فوق، شاخ گوزنی پارس مفتول از پایین‌ترین نرخ در میان تمام برندهای شاخ گوزنی برخوردار است.

علت این امر به هیچ عنوان پایین بودن کیفیت شاخ گوزنی پارس مفتول نیست. حصار شاخ گوزنی پارس مفتول از نقطه نظر کیفی با برترین برندهای جهانی قابل مقایسه و رقابت است. علت قیمت پایین شاخ گوزنی عرضه شده توسط پارس مفتول، عرضه‌ی مستقیم و بدون واسطه‌ی این کالای ارزشمند است. این مساله با حذف واسطه‌ها و دلال‌ها، سبب می‌شود تا شاخ گوزنی با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به دست مصرف کننده برسد.

خرید شاخ گوزنی

بهترین و آسان‌ترین روش خرید شاخ گوزنی، خرید این کالا از یک برند خوشنام و معتبر است. ما در پارس مفتول این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم که شاخ گوزنی پارس مفتول را با بالاترین سطح کیفی و کمترین قیمت ممکن، به دست شما هم میهنان گرانقدر برسانیم. شما عزیزان می‌توانید جهت مشاهده‌ی انواع محصولات ما و قیمت آن‌ها، به وبسایت پارس مفتول مراجعه نمایید. مقایسه ی شاخ گوزنی تیغی آبشاری با سایر محصولات حفاظتی بدون شک سایر کالاهای حفظتی نیز برای کاربردهای خاصی بسیار مناسب هستند. محصولاتی همچون سیم خاردارهای سوزنی و تبری، فنس، انواع توری ‌ها از جمله توری گابیون، توری فرنگی و غیره، همگی از ارزش و کارآیی بالایی برخوردار می‌باشند.

با این حال تمام کارشناسان این عرصه و تولید کنندگان قطعات حفاظتی بر این باورند که شاخ گوزنی، بهترین مدل ابزار امنیتی محسوب می‌شود. شاخ گوزنی برخلاف سیم خاردار و سایر محصولات حفاظتی، با میلگردهای فولادی ساخته شده است و در ساخت آن از مفتول استفاده نمی‌شود. همین امر سبب شده است که امکان بریدن آن با سیم چین و سایر لوازم مورد استفاده‌ی سارقان، امکان پذیر نباشد. علاوه بر آن دوام و طول عمر شاخ گوزنی تیغی بسیار بالاتر از توری، فنس یا سیم خاردار است. یک حصارکشی به کمک حفاظ شاخ گوزنی حداقل سه تا پنج برابر حصارکشی با استفاده از سیم خاردار عمر خواهد کرد. البته عمر شاخ گوزنی و سیم خاردار با نحوه‌ی نصب آن‌ها نیز ارتباط مستقیمی دارد.

کلام آخر

گروه تولیدی پارس مفتول به عنوان تنها تولید کننده‌ی حفاظ شاخ گوزنی تیغی در ایران، با افتخار تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و با تضمین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار داده است. شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان، کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات ما، مقایسه قیمت‌ها و ثبت سفارش، به وبسایت پارس مفتول مراجعه فرمائید. 

دیدگاه ها

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حفاظ تیغی آبشاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *